Gå direkt till huvudinnehåll

Kundundersökning startar och pågår i sommar

I juni startar vår årliga kundundersökning och pågår sedan under sommaren. Det kan då bli dig vi ringer för en intervju om hur du tycker det fungerar att vara kund hos oss på Norrenergi.

Tacksamma om du kan vara med

Supportföretaget TMJ Group utför undersökningen och intervjun tar cirka 5 – 10 minuter i anspråk och du är självfallet helt anonym. Dina synpunkter är oerhört viktiga för vårt utvecklingsarbete och vi är mycket tacksamma om du vill delta i undersökningen.

Dialog hjälper oss utvecklas

Vi vill gärna i ännu högre grad leva upp till våra kunders önskemål som många gånger handlar om att öka dialogen med oss. Dialog är viktigt även för oss eftersom det hjälper oss att förstå hur vi kan förbättra och utveckla våra tjänster.

Helt fossilfri värme i framtiden är även det ett önskemål hos våra kunder, som bland annat diskuteras i Klimatdialogen – och det är också Norrenergis målsättning. 2024 var vår värme 98,2 procent återvunnen och förnybar, inklusive transporter. Fjärrkylan var 100 procent förnybar.

Förra årets resultat

2024 klättrade vi för fjärde året i rad uppåt i vår genomsnittliga kundnöjdhet. Vårt Nöjd-Kund-Index (NKI) gick upp två steg och landade på 80,01. Mer om resultatet 2024 här