Gå direkt till huvudinnehåll

Hjälp oss att utvecklas

Nästa vecka drar vår årliga kundundersökning i gång och den närmaste månaden kan du som är kund bli uppringd av Supportföretaget TMJ Group AB. Vi hoppas få låna några minuter av din tid för att få veta mer om vad du tycker och vilka behov du har när det gäller din uppvärmning.

Undersökningen pågår i juli och en bit in i augusti och innebär att någon av Supportföretagets representanter ringer upp slumpmässigt utvalda kunder hos oss på Norrenergi. Intervjun tar cirka 5 minuter och vi hoppas att många har möjlighet att svara. Du är självklart helt anonym.

Underlag för fortsatt utveckling

Dina svar och synpunkter hjälper oss att förstå vilka förväntningar du har på oss och hur vi kan hjälpa dig. Resultatet använder vi sedan i arbetet med att fortsätta utveckla vår service, våra tjänster och dialogen med dig som är kund.

Stort tack för att du hjälper oss!

Publicerad 2020-07-02