X

Hjälp oss bli bättre

Nu är vår årliga kundundersökning igång och den närmaste månaden kan du som är kund hos oss bli uppringd av undersökningsföretaget Svenskt kvalitetsindex (SKI). Vi är tacksamma om vi kan få låna några minuter av din tid för att få veta mer om vad du tycker och vilka behov du har när det gäller din uppvärmning!

Från och med idag inleder Svenskt kvalitetsindex arbetet med vår årliga kundundersökning, som pågår fram till och med den 20 november. Undersökningen innebär att SKI:s representanter ringer upp slumpmässigt utvalda kunder hos oss på Norrenergi. Samtalet kommer från telefonnummer 018-163 130 och tar cirka tio minuter. Vi hoppas att många har möjlighet att svara. 

Underlag för att fortsätta utvecklas

Undersökningen hjälper oss att fånga upp dina synpunkter och förstå vilka förväntningar du har på oss. Resultatet använder vi sedan i arbetet med att fortsätta utveckla vår service, våra tjänster och dialogen med dig som är kund.

Tack för att du hjälper oss! 

Hjärta tack SKI.jpg