Nya kundnummer – en del i vårt utvecklingsarbete

Vi fortsätter utvecklas genom att ta ytterligare steg i vårt digitaliseringsarbete. Som en del i detta får nu de flesta av våra kunder ett nytt kundnummer. 

På Norrenergi är digitaliseringsarbetet ständigt närvarande. Utvecklingen går snabbt och vi ser många möjligheter i framtidens lösningar. Vi vill bli ännu effektivare i vårt kundarbete och utveckla fler digitala tjänster när vi ser att det finns behov. Att kunna möta våra kunders önskemål och ge bästa möjliga service är en av våra drivkrafter. 

De förändrade kundnumren är en del i detta arbete och vi inför dem från den 1 mars.

Vad innebär detta för dig?
De flesta av våra kunder har fått ett nytt kundnummer och det kundnummer som gäller ser du på din faktura nu i mars. I kontakten med oss behöver du aldrig använda ditt kundnummer – vi hittar dig med hjälp av namn, adress eller anläggning. Din inloggning till Mina sidor påverkas inte utan du använder det inloggningsnamn som du haft tidigare. 

Har du några funderingar är du som vanligt varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice. Vi är glada att få hjälpa dig! Telefon 08-475 04 40 eller e-post kundservice@norrenergi.se