Värmetrygg – för extra trygghet

Vill du ha extra trygghet när det gäller värmecentralen? Då rekommenderar vi vår tjänst Värmetrygg. Förutom regelbundna underhållsbesök får du tillgång till rådgivning och akut felsökning om problem skulle uppstå.

Du som bor i bostadsrättsförening har möjlighet att välja mellan två olika paket. De innebär att vi går igenom värmecentralen en till två gånger om året beroende på vilket paket ni väljer. Under genomgången ser vi till att allt fungerar som det ska samtidigt som vi hjälper dig att optimera driften. Du får ett protokoll från besöket och skulle vi upptäcka att något behöver åtgärdas snarast, kontaktar vi dig direkt förstås om du inte är på plats.

Om du skulle få problem med värmecentralen kan du när som helst kontakta oss för rådgivning. Kan vi inte lösa problemet per telefon kommer vi ut till dig och säkerställer att ni får tillbaka fungerande värme och varmvatten. Två eller fyra akutbesök om året ingår i tjänsten, beroende på vilket paket du väljer. I länkarna här intill hittar du prisinformation och en broschyr med mer information om de olika paketen i Värmetrygg. Beställer gör du enklast genom att höra av dig till vår kundservice, eller på Mina sidor.